عدم اجرای عملیات ساختمانی در گود هتل ولنجک تهران  

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک تهران با بیان این که گود هتل ولنجک در حال ایمن سازی است، اظهار کرد: براین اساس عملیات ساختمانی در آن صورت نمی‌گیرد.

پدرام اخوان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک تهران درباره اخبار منتشر شده پیرامون اقدام دوباره به ساخت و ساز در هتل ولنجک اظهار کرد: به ناحیه منطقه اعلام کرده ایم که عملیات ساخت هتل متوقف شود اما با توجه به اینکه عملیات در مرحله گودبرداری بود و امکان ریزش مجاورین وجود داشت، ایمن‌سازی انجام شد.

وی در این راستا تصریح کرد: این دستور به دلیل نگرانی از ایمنی مجاورین و احتمال ریزش بنا، تنها به گودبرداری و ایمن‌سازی محیط انجام شده و ادامه عملیات ساختمانی متوقف است و پس از ایمن سازی عملیات ساختمانی دیگری صورت نخواهد گرفت.

معاون شهرسازی منطقه یک با بیان اینکه براساس ابلاغیه مصوبه کمیسیون ماده پنج، پروانه ساخت صادر شده است، اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور به این پرونده ورود و اعلام کرد که ایراداتی دارد.

وی افزود: دیوان عدالت اداری مصوبه را به شورای عالی شهرسازی و معماری و کمیسیون ماده ۵ ارسال کرد و کمیسیون ماده پنج ابهامات را برطرف کرد و الان در صحن شورای عالی منتظر تشکیل جلسه و بررسی است.

اخوان همچنین با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۵ پروانه ساخت را طبق مصوبه صادر کرده بود اما با اعتراض سازمان بازرسی به این مصوبه، ایراداتی به آن وارد شد، گفت: دیوان عدالت اداری نیز این مصوبه را به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمیسیون ماده ۵ ابهامات موجود را برطرف کرده و این موضوع در انتظار بررسی و تشکیل جلسه در شورای عالی شهرسازی است.

گفتنی است، چندی است ساخت هتل ۳۰ طبقه ولنجک روی گسل شمال تهران سرتیتر خبرها و رسانه ها شده است.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران محسوب می شود، این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود